Agentia presteaza o serie de activitati sintetizate astfel :

La solicitarea persoanelor juridice:

  • Acorda consultanta in elaborarea programelor si normelor interne pentru protectia firmei sub raport procedural, fizic si cu privire la personal in baza legii;
  • Acorda consultanta in organizarea structurilor interne de securitate ale firmei, precum si in instruirea personalului din cadrul acestora;
  • Verifica in ce masura angajatii sau candidatii la angajare sunt compatibili cu cerintele posturilor pe care le ocupa sau urmeaza sa le ocupe;
  • Verifica starea de loialiate si corectitudine a angajatilor firmei, sub raportul:

– indeplinirii sarcinilor profesionale specifice ;
– modului in care respecta secretul profesional ;
– modului in care actioneaza sau nu pentru promovarea imaginii firmei;

  • Verifica viitorii parteneri de afaceri, persoane fizice si juridice, sub raportul:

– bonitatii si solvabilitatii acestora;
– seriozitatii si corectitudinii in indeplinirea obligatiilor asumate prin contract
– asigurarii impotriva riscurilor, cand li s-a livrat sau urmeaza sa li se livreze o cantitate de marfa;
– manoperelor frauduloase, contrare legilor specifice in domeniu;
– intentiilor si operatiunilor de instrainare a unor bunuri pentru diminuarea patrimoniului si neonorarea obligatiilor contractuale asumate cand ajung in stare de faliment;
– concurentei neloiale;

 

La solicitarea persoanelor fizice:

  • Obtine documentele solicitate de acestea care atesta nasterea, modificarea sau stingerea unor raporturi juridice, cum sunt:

– documente privind stabilirea filiatiei, cand persoana in cauza nu-si cunoaste parintii;
– documente care sa ateste gradul de rudenie cu anumite persoane;
– documente care sa ateste drepturile si obligatiile de participare la masa succesorala;
– documente care sa ateste drepturile si obligatiile sotilor cu privire la patrimoniul comun, in caz de partaj;
– documente care sa ateste investitiile realizate cu privire la un bun mobil sau imobil ce reprezinta obiectul unui litigiu;
– documente care sa fie folosite in instanta pentru declarerea judecatoreasca a disparitiei unei persoane si respectiv, declararea judecatoreasca a mortii acesteia pentru deschiderea succesiunii si stingerea obligatiilor cater creditori;
– documente de stare civila etc.;

  • Efectueaza verificari sub toate aspectele cu privire la viitorul sot/sotie, ginere/nora;
  • Efectueaza verificari complexe cu privire la copiii care urmeaza a fi infiati si la familiile acestora;
  • Efectueaza verificari privind fidelitatea sotului/sotiei;
  • Efectueaza verificari cu privire la comportamentul, anturajul si preocuparile ascunse ale copiilor;
  • Efectueaza verificari cu privire la persoanele disparute de la domiciliu;
  • Depisteaza animale de casa furate sau pierdute;
  • Identifica rude sau persoane din cercul intim de persoane despre care solicitantul nu mai cunoaste nimic de ani de zile;
  • Alte verificari;

 

La solicitarea persoanelor juridice si fizice desfasoara si alte activitati specifice, cum sunt:

  • Depistarea de bunuri ascunse sau instrainate in scopul prejudicierii intereselor unei parti in litigiu;
  • Depistarea de persoane care recurg la amenintari sau actiuni de santaj;
  • Depistarea de persoane care pot depune marturie in instanta privind acte, fapte si imprejurari de interes;
  • Obtinerea unor mijloace de proba ce pot fi folosite in instanta sau in alte scopuri;
  • Alte activitati care nu contravin legii si nu sunt de competenta exclusiva a organelor din structurile specializate de stat.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la:

 Tel./Fax 0363 110767
Mobil 0745 189426
e-mail: legenda@bistrita.ro